Marketingová komunikace vybrané společnosti – Kristýna Hadrabová
Kristýna Hadrabová
Diplomová práce
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Marketing communication in firm
Anotace:
Tématem diplomové práce je marketingová komunikace společnosti Alltoys, spol. s r.o., která se zabývá velkoobchodním a maloobchodním prodejem potřeb pro děti a kojence, převážně hraček. Teoretická část práce slouží k účelu poznání řešené problematiky a je zaměřena na pojmy marketing, marketingový mix, komunikační mix a trendy komunikačního mixu. Praktická část se zaměřuje na charakteristiku zkoumaného …víceAbstract:
This thesis focuses on the marketing agenda for the company Alltoys, Ltd. which is engaged in the wholesaling and retailing of products for children and infants, mainly toys. The theoretical part of this study focuses on the understanding of the recognized problems today in the Check Republic and is focused on the concepts of marketing and mixes of marketing, communications and respective trends. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 3. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Štěpán Kala, MBA Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Moderní technologie v marketingové komunikaci na spotřebitelském trhu
Josef ŠTAIF -
Vybrané moderní technologie a jejich využití v marketingové komunikaci
Jan MIHULKA -
Moderní technologie marketingu, prodeje a distribuce automobilů
Marian Zámečník -
Návrh marketingové orientace operátora při uplatnění vybrané moderní technologie
Igor Sláma -
Využití moderních technologií v marketingové komunikaci B2C
Klára Hausdorfová -
Nové technologie v marketingu vybraného podniku
Tomáš Ševčík -
Moderní technologie v retailingu
Petra Macháčová -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda
Název
Vložil
Vloženo
Práva