Ján HOLBA
Bachelor's thesis
Vizuální identita malé obce
Visual identity of small village
Abstract:
The theme of my bachelor thesis is a visual identity of the village, where I come from, Pruské. It is a small village, but with a rich history, and that is the main element of visual identity. The main inspiration for my work is early Gothic book illuminations, tapestries, and stained glass. The existing visual identity stands on a flag and coat of arms that shows a moon with 3 stars in the night sky …moreAbstract:
Téma mojej bakalárskej práce je vizuálna identita obce Pruské, odkiaľ pocházím. Je to malá obec, ale s bohatou históriou, a to je hlavný prvok vizuálnej identity. Hlavní inšpirací pro mou tvorbu jsou raně gotické knižní iluminace, tapisérie a vitráže. Stávající vizuálna identita stojí na vlajke a erbu, ktorý ukazuje mesiac sa 3 hviezdami na nočnej obloze. Smyslom je, že mesiac je symbolom Pruského …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Doc. akademický malíř František Steker
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HOLBA, Ján. Vizuální identita malé obce. Plzeň, 2023. bakalářská práce (BcA.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta designu a umění Ladislava Sutnara
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta designu a umění Ladislava SutnaraVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Ladislav Sutnar Faculty of Design and ArtBachelor programme / field:
Fine Arts / Illustration and Graphic Art, specialization Visual Communication
Theses on a related topic
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Redesign vizuální komunikace Univerzitní knihovny Slezské univerzity v Opavě
Jan Woitek -
Marketingová komunikace vybrané firmy; návrh vizuální komunikace
Viktorija Bessenyey -
Vizuální komunikace kulturní instituce
Veronika Marešová -
Vizuální komunikace a vizuální gramotnost mimo oblast výtvarné výchovy
Růžena Beránková -
1. Teoretická část:\nl{}Analýza vizuální komunikace volební kampaně 2013 - předčasné volby do Poslanecké sněmovny ČR\nl{}2. Praktická část:\nl{}a) katalog produktů: Czechoslovak\nl{}b) volné fotografie - výstavní soubor: Kognitivní terapie
Kim Adamjáková -
Sémiotická analýza vizuální komunikace sociálních sítí
Šárka Michalíková -
Vizualni komunikace firmy a firemni styl
Marie Bauerová