Jan Gogola

Diplomová práce

Návrh typologie zákazníků na trhu limitovaných edicí tenisek

Design of Customer Typology on the Limited Edition Sneakers Market
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá návrhem typologie zákazníků na trhu limitovaných edicí tenisek. Na začátku se práce zaměřuje na charakterizování trhu s limitovanými edicemi tenisek. Další část práce je věnovaná teoretickým východiskům tvorby typologie zákazníka a spotřebitelského chování. Diplomová práce dále popisuje metodiku sběru, shromažďování a zpracovávání dat. V praktické části jsou poté nashromážděná …více
Abstract:
This diploma thesis deals with the design of a typology of customers on the limited edition sneaker market. At the beginning, the thesis focuses on characterizing the limited edition sneaker market. The next part of the thesis is devoted to the theoretical basis for the creation of customer typology and consumer behavior. The diploma thesis further describes the methodology of data collection, gathering …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Petra Klapilová Krbová
  • Oponent: Daniela Pilchová

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava

VŠB – Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Magisterský studijní program:
Marketing a obchod

Práce na příbuzné téma