Barbora Chládková

Master's thesis

Identita a image značky Dermacol na českém trhu

Dermacol: Brand Identity and Brand Image
Abstract:
Cílem diplomové práce bylo porovnat identitu značky Dermacol s její image vnímanou zákazníky. Teoretická východiska byla popsána v teoretické části práce, která se zaměřila především na definici pojmů značka, její image, identita a marketinogvý výzkum trhu. V praktické části byla potom na základě poznatků z první části provedena situační analza značky Dermacol, včetně analýzy konkurence. Stěžejní částí …more
Abstract:
The aim of this thesis was to compare the identity of Dermacol brand with its image. The theoretical background was described in the theoretical part of the thesis which focused mainly on the definition of the terms brand, its image, identity and market research. In the practical part, based on the knowledge of the first part, a situation analysis of the Dermacol brand was carried out, including the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 2. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 5. 2019
  • Supervisor: Přemysl Průša
  • Reader: Milan Postler

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/75770