Bc. Dominika Carbolová

Bakalářská práce

Online marketingová komunikace Solária Shark

Online marketing communication of Solarium Shark
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zhodnocení online marketingové komunikace u Solária Shark v Karviné a návrh doporučení pro její případné zlepšení. V teoretické části je definována online marketingová komunikace a její nástroje spolu s vysvětlením pojmů jako je konverze, Google Analytics, PPC reklamy, Google Ads, Sklik a jiné spadající do této oblasti. V praktické části se autorka zabývá představením solária …více
Abstract:
The aim of the bachelor's thesis is to evaluate the online marketing communication at the Shark Solarium in Karviná and to propose recommendations for its possible improvement. The theoretical part defines online marketing communication and its tools, along with an explanation of concepts such as conversion, Google Analytics, PPC advertising, Google Ads, Sklik and others falling into this area. In …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 6. 2021
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/yvwvg/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 8. 2021
  • Vedoucí: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Daniel Kvíčala

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management