Bc. Dominika Carbolová

Bachelor's thesis

Online marketingová komunikace Solária Shark

Online marketing communication of Solarium Shark
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zhodnocení online marketingové komunikace u Solária Shark v Karviné a návrh doporučení pro její případné zlepšení. V teoretické části je definována online marketingová komunikace a její nástroje spolu s vysvětlením pojmů jako je konverze, Google Analytics, PPC reklamy, Google Ads, Sklik a jiné spadající do této oblasti. V praktické části se autorka zabývá představením solária …more
Abstract:
The aim of the bachelor's thesis is to evaluate the online marketing communication at the Shark Solarium in Karviná and to propose recommendations for its possible improvement. The theoretical part defines online marketing communication and its tools, along with an explanation of concepts such as conversion, Google Analytics, PPC advertising, Google Ads, Sklik and others falling into this area. In …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 6. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 8. 2021
  • Supervisor: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Daniel Kvíčala

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management