Alina Lalaiants
Bakalářská práce
Trendy v tvorbě a provozu blogů
The trends in creating and operation of blog
Anotace:
Práce se zaměřuje na současné metody pro rozvoj business-blogu. V práci jsou ukázány trendy a platformy pro rozvoj blogu na příkladu blogu vlastního. Teoretická část se věnuje konkrétním metodikám a způsobům rozvoje blogu a jeho teorii. Praktická část se zabývá ukázkami vlastního blogu, jeho cíli a celkovým zhodnocením výsledků.Abstract:
This work is aimed at modern methods of business-blog development. It illustrates trends and platforms for blog development using my own as an example. Theoretical part is dedicated to particular methods and means for developing blogs, blog theory. The practical part examines examples from my own blog, elaborates on it's goals and gives and overview general evaluation of the results.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76707
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2019
- Vedoucí: Vilém Sklenák
- Oponent: Stanislav Vojíř
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76707
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační média a služby
Práce na příbuzné téma
-
Blog jako marketingový nástroj v oboru kosmetiky
Tereza Bartová -
Firemní blog jako marketingový nástroj
Petra Lustigová -
Módní blog jako marketingový nástroj
Lucie Ehrenbergerová -
Blog jako prostředek marketingové komunikace v oboru Fashion Business
Natálie Kotková -
Blog jako marketingový projekt
Lucie Piedová -
Blog jako marketingový nástroj malé a střední firmy
Monika Petrovická -
Translation with Commentary: informational fitness blog articles
Hana BYRTUSOVÁ -
Blog jako nástroj budování značky XY
Karolína Lukašíková