Alina Lalaiants
Bachelor's thesis
Trendy v tvorbě a provozu blogů
The trends in creating and operation of blog
Abstract:
Práce se zaměřuje na současné metody pro rozvoj business-blogu. V práci jsou ukázány trendy a platformy pro rozvoj blogu na příkladu blogu vlastního. Teoretická část se věnuje konkrétním metodikám a způsobům rozvoje blogu a jeho teorii. Praktická část se zabývá ukázkami vlastního blogu, jeho cíli a celkovým zhodnocením výsledků.Abstract:
This work is aimed at modern methods of business-blog development. It illustrates trends and platforms for blog development using my own as an example. Theoretical part is dedicated to particular methods and means for developing blogs, blog theory. The practical part examines examples from my own blog, elaborates on it's goals and gives and overview general evaluation of the results.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76707
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2019
- Supervisor: Vilém Sklenák
- Reader: Stanislav Vojíř
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76707
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Informační média a služby
Theses on a related topic
-
Blog jako marketingový nástroj v oboru kosmetiky
Tereza Bartová -
Firemní blog jako marketingový nástroj
Petra Lustigová -
Blog jako marketingový nástroj malé a střední firmy
Monika Petrovická -
Blog jako prostředek marketingové komunikace v oboru Fashion Business
Natálie Kotková -
Blog jako marketingový projekt
Lucie Piedová -
Módní blog jako marketingový nástroj
Lucie Ehrenbergerová -
Translation with Commentary: informational fitness blog articles
Hana BYRTUSOVÁ -
Blog jako nástroj budování značky XY
Karolína Lukašíková