Ing. Šárka Burdová

Bakalářská práce

Analýza silných a slabých stránek firmy - CK AXIA

Analysis strong and weak profiles of company - Travel agency AXIA
Anotace:
V bakalářské práci jsem se zaměřila na analýzu silných a slabých stránek služeb poskytovaných cestovní kanceláří AXIA. Firma se zabývá organizováním poznávacích a pobytových zájezdů. Hlavním cílem práce je důkladně analyzovat a poté zhodnotit současný marketingový mix služeb společnosti, navrhnout řešení slabých stránek marketingového mixu služeb, které poedou ke zlepšení služeb firmy.
Abstract:
My bachelor thesis disserts on analyses of strenghts and weaknesses points of customer service in travel agency AXIA. Business activities of the company are organizing and providing of sightseeing tours and vacation visits. Goal of this thesis was at first to analyze and review actual marketing mix of the company and than to propose suggestions for its weak points, in order to improve customer service …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2008
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
  • Oponent: Ing. Pavel Klička

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní