Analýza silných a slabých stránek firmy - CK AXIA – Ing. Šárka Burdová
Ing. Šárka Burdová
Bakalářská práce
Analýza silných a slabých stránek firmy - CK AXIA
Analysis strong and weak profiles of company - Travel agency AXIA
Anotace:
V bakalářské práci jsem se zaměřila na analýzu silných a slabých stránek služeb poskytovaných cestovní kanceláří AXIA. Firma se zabývá organizováním poznávacích a pobytových zájezdů. Hlavním cílem práce je důkladně analyzovat a poté zhodnotit současný marketingový mix služeb společnosti, navrhnout řešení slabých stránek marketingového mixu služeb, které poedou ke zlepšení služeb firmy.Abstract:
My bachelor thesis disserts on analyses of strenghts and weaknesses points of customer service in travel agency AXIA. Business activities of the company are organizing and providing of sightseeing tours and vacation visits. Goal of this thesis was at first to analyze and review actual marketing mix of the company and than to propose suggestions for its weak points, in order to improve customer service …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2008
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/cwhbb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2008
- Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: Ing. Pavel Klička
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
Viktorie Fojtíková -
Marketing mix analysis of a company
Aida Saidova -
Marketing Mix of the Hotel "U Lišky"
Anastassiya Issakova -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
The Effect of Marketing Mix, Consumer’s Characteristics and Psychological Conditions Toward Purchase Intention of Gucci Among the Millennials in Czechia
Vladyslava Molodzinovska -
An Analysis and Improvement of the Marketing Communications Mix of Sadlon Technologies s.r.o.
Monika Klasovitá -
The Analysis and Improvement of the Marketing Communications Mix of POLÁK WINERY, s.r.o.
Mário Polák -
An Analysis of the Marketing Communications Mix of the Czech Company Elektro Euro Plus in order to Increase Competitiveness
Radim Janyš