Klára Fritsche

Bakalářská práce

Segmentace spotřebitelského trhu a její využití ve společnosti XY

Anotace:
Teoretická část práce se zaměřuje na segmentaci spotřebitelského trhu, její postup, využití, kritéria a vliv na prvky marketingového mixu jako je distribuce a komunikace. Praktická část aplikuje zjištěné nástroje segmentace a zkoumá vliv segmentace na marketingový mix ve společnosti XY.Cílem práce je sestavit vhodná segmentační kritéria spotřebitelského trhu pro společnost XY působící v oblasti stavebnictví …více
Abstract:
The theoretical part is focused on the consumer market segmentation, the process, use, criteria and impact on the marketing mix elements such as distribution and communication.The practical part applies segmentation tools and researches the impact of segmentation on the marketing mix in the XY company.The aim is to formulate the appropriate consumer market segmentation criteria for the company XY, …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2017
Identifikátor: http://theses.cz/id/rqsaic/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2017

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

České vysoké učení technické v Praze

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management