Segmentace spotřebitelského trhu a její využití ve společnosti XY – Klára Fritsche
Klára Fritsche
Bakalářská práce
Segmentace spotřebitelského trhu a její využití ve společnosti XY
Anotace:
Teoretická část práce se zaměřuje na segmentaci spotřebitelského trhu, její postup, využití, kritéria a vliv na prvky marketingového mixu jako je distribuce a komunikace. Praktická část aplikuje zjištěné nástroje segmentace a zkoumá vliv segmentace na marketingový mix ve společnosti XY.Cílem práce je sestavit vhodná segmentační kritéria spotřebitelského trhu pro společnost XY působící v oblasti stavebnictví …víceAbstract:
The theoretical part is focused on the consumer market segmentation, the process, use, criteria and impact on the marketing mix elements such as distribution and communication.The practical part applies segmentation tools and researches the impact of segmentation on the marketing mix in the XY company.The aim is to formulate the appropriate consumer market segmentation criteria for the company XY, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2017
Identifikátor:
http://theses.cz/id/rqsaic/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2017
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FRITSCHE, Klára. \textit{Segmentace spotřebitelského trhu a její využití ve společnosti XY}. Online. Bakalářská práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/rqsaic/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of current segmentation procedures within the 3M Industry and Transportation Department and recommendations for future segmentation approaches
Verena Breitbach -
Segmentace zákazníků v hotelnictví
Kristýna Lagronová -
Segmentace zákazníků e-shopu www.tiktakhodinky.cz
Gelatková Gelatková -
Analýza a segmentace historických obrazových dokumentů
Filip TREML -
Model zákaznické segmentace ve vybraném podniku
Michal Kopřiva -
Segmentace online trhu s módním oblečením v České republice
Iveta Beničová -
Marketingový plán uvedení nové služby na trh
Khanh Linh Nguyenová -
Uvedení nového produktu na trh
Alžběta Beranová