Abdulaziz Suliman H Alawaji

Diplomová práce

Basic Analysis of Tatra Air Cooled Engine Block by Finite Element Method

Basic Analysis of Tatra Air Cooled Engine Block by Finite Element Method
Anotace:
Diplomová práce se zabývá pevnostní analýzou motorové skříně osmiválcového vzduchem chlazeného motoru TATRA. Hlavním cílem práce bylo posouzení skříně motoru seřízeného na parametry Euro 6, které způsobí nárůst spalovacích taků o přibližně 14% oproti stávajícímu sériovému stavu. Důraz byl kladen na hodnocení napjatosti meziválcové přepážky, která je nejvíce namáhanou součístí motorové skříně. V rešeržní …více
Abstract:
The thesis deals with the strength analysis of the engine block of the eight-cylinder air-cooled TATRA engine. The main objective of the work was to assess the engine block for Euro 6 parameters, which will cause an increase in combustion systems by approximately 14% compared to the current serial state. Emphasis was placed on the strength evaluation of the inter-cylinder counters, which are the most …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 8. 2020
  • Vedoucí: Karel Frydrýšek
  • Oponent: Zdeněk Poruba

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava