Spotřebitelské postoje a preference generací X a Z v oblasti inovací v maloobchodě – Michaela Micková
Michaela Micková
Diplomová práce
Spotřebitelské postoje a preference generací X a Z v oblasti inovací v maloobchodě
Consumer attitudes and preferences of generations X and Z in the area of innovation in retail
Anotace:
Diplomová práce se zabývá zhodnocením spotřebitelských postojů a preferencí generací X a Z v oblasti inovací v maloobchodě. Cílem práce je posoudit spotřebitelské postoje a preference lidí ve věku od 15 do 28 let a dále od 43 do 58 let v oblasti inovací v maloobchodě. V teoretické části práce jsou vymezeny pojmy jako je obchod, maloobchod, spotřebitel, spotřebitelské chování, typologie zákazníků, vymezení …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the evaluation of consumer attitudes and preferences of generations X and Z in the field of innovations in retail. The aim of the work is to assess the consumer attitudes and preferences of people aged 15 to 28 and 43 to 58 in the field of innovation in retail. In the theoretical part of the work, terms such as business, retail, consumer, consumer behavior, typology of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2024
- Vedoucí: Ing. Miroslava Navrátilová, Ph.D.
- Oponent: Martin Beran, externi
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MICKOVÁ, Michaela. \textit{Spotřebitelské postoje a preference generací X a Z v oblasti inovací v maloobchodě}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/rqw350/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Progresívne technológie v retailingu
Klára Hlavinová -
Zhodnocení moderních technologií v maloobchodních řetězcích a následná doporučení
Pavel Janulík -
Chování generace Y v pracovním prostředí a jeho vliv na inovace v managementu
Milan Bína -
Inovace organizačního chování v podniku podle trendů tyrkysové organizace
Tomáš Pícha -
Implementace technologické inovace v e-commerce pro marketingovou komunikaci značky Bonami
Denisa Roreitnerová -
Luxury Consumer Behavior in Digital World
XINNI LUO -
Chování spotřebitelů z generace Z v oblasti bydlení ve vybrané městské části
Marcel Flügel -
The role of Brick-and-mortar store in an omnichannel shopping experience of Generation Z within the fashion industry
Kuspakova Kuspakova
Název
Vložil
Vloženo
Práva