Mgr. Ludmila FALTÝNKOVÁ

Doctoral thesis

Blended learning ve výuce angličtiny na VOŠ zdravotnické

Blended Learning in ESP Teaching at the Tertiary School for Medical Staff
Abstract:
Monitoring and analyzing blended learning in the ESP teaching at the Vocational school for medical staff before, during, and after the Covid-19 pandemic. Main objectives of the work: - Analyze the views and preferences of students on blended and face-to-face learning. - Illustrate the situation in education from the perspective of students and teachers during the first wave of the pandemic. - Reveal …more
Abstract:
Zmapovat a analyzovat blended learning ve výuce odborné - medicínské angličtiny na VOŠ zdravotnické před, v průběhu a po pandemii Covidu-19. Hlavní cíle práce: - Analyzovat pohled a preference studentů na blended a prezenční výuku. - Ilustrovat situaci ve vzdělávání pohledem studentů a učitelů v průběhu první vlny pandemie. - Odhalit didaktické rysy online distanční výuky v průběhu pandemie. - Odhalit …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 1. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 2. 2024
  • Supervisor: doc. PhDr. Ivana Šimonová, Ph.D., doc. PhDr. Ivana Šimonová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

FALTÝNKOVÁ, Ludmila. Blended learning ve výuce angličtiny na VOŠ zdravotnické. Ostrava, 2024. disertační práce (Ph.D.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta