Analýza online propagace České republiky jako atraktivní turistické destinace – Nicole Piková
Nicole Piková
Bakalářská práce
Analýza online propagace České republiky jako atraktivní turistické destinace
Analysis of online promotion of the Czech Republic as an attractive tourist destination
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje tématu online propagace České republiky jako atraktivní turistické destinace cestovního ruchu. Cílem kapitol v její první části je definovat základnímí pojmy, jako jsou online marketing, jeho význam a specifika pro cestovní ruch, marketing destinace a destinační management. Dále jsou v práci charakterizovány marketingové činnosti agentury CzechTourism a jejího odboru pro …víceAbstract:
The thesis is focused on the topic of online promotion of the Czech Republic as an attractive tourist destination. First part defines basic terms such as online marketing its importance and specifics in tourism and destination marketing and management. There is one chapter dedicated to online marketing activities of the destination management organization CzechTourism and its research division Istitut …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69563
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2017
- Vedoucí: Martin Vaško
- Oponent: Zuzana Kvítková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69563
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Branding turistické destinace - Česká republika - v průběhu času
Jitka Podzemská -
Čečenská republika jako potenciální turistická destinace pro českou klientelu
Natalie Kurucová -
Konkurenceschopnost destinace Česká republika z pohledu destinačních společností (DMO)
Markéta Vlasáková -
Konkurenceschopnost destinace Česká republika z pohledu vybrané cílové skupiny
Nikola Fenyková -
Percepce bezpečnosti turistické destinace a její vliv na rozvoj destinace
Nikola Sálová -
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Hodnotenie konkurencieschopnosti destinácie Česká republika
Barbora Krausová -
Česká republika jako turistická destinace pro turisty z Korejské republiky
Hana VONDROVÁ