Analýza online propagace České republiky jako atraktivní turistické destinace – Nicole Piková
Nicole Piková
Bachelor's thesis
Analýza online propagace České republiky jako atraktivní turistické destinace
Analysis of online promotion of the Czech Republic as an attractive tourist destination
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje tématu online propagace České republiky jako atraktivní turistické destinace cestovního ruchu. Cílem kapitol v její první části je definovat základnímí pojmy, jako jsou online marketing, jeho význam a specifika pro cestovní ruch, marketing destinace a destinační management. Dále jsou v práci charakterizovány marketingové činnosti agentury CzechTourism a jejího odboru pro …moreAbstract:
The thesis is focused on the topic of online promotion of the Czech Republic as an attractive tourist destination. First part defines basic terms such as online marketing its importance and specifics in tourism and destination marketing and management. There is one chapter dedicated to online marketing activities of the destination management organization CzechTourism and its research division Istitut …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 6. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69563
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2017
- Supervisor: Martin Vaško
- Reader: Zuzana Kvítková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PIKOVÁ, Nicole. \textit{Analýza online propagace České republiky jako atraktivní turistické destinace} Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2015. Available from: https://theses.cz/id/rr7adc/. [cit. 2024-04-20].
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69563
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch a regionální rozvoj
Theses on a related topic
-
Branding turistické destinace - Česká republika - v průběhu času
Jitka Podzemská -
Konkurenceschopnost destinace Česká republika z pohledu destinačních společností (DMO)
Markéta Vlasáková -
Konkurenceschopnost destinace Česká republika z pohledu vybrané cílové skupiny
Nikola Fenyková -
Čečenská republika jako potenciální turistická destinace pro českou klientelu
Natalie Kurucová -
Percepce bezpečnosti turistické destinace a její vliv na rozvoj destinace
Nikola Sálová -
Filmová produkce a její využití v propagaci turistické destinace Česká republika v tuzemsku
Lucie Růžičková -
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Konkurenceschopnost detinace Česká republika z pohledu vzdělávacích institucí
Zuzana Švestková