Jana Hradečná

Master's thesis

Marketingová strategie cestovní agentury Patriot travel

Abstract:
Diplomová práce se zabývá zhodnocením marketingové strategie cestovní agentury specializující se na příjezdový cestovní ruch ze zemí Severní a Latinské Ameriky. Součástí práce je i návrh marketingové strategie na následující období s ohledem na výsledky analýz vnitřního a vnějšího prostředí společnosti. Práce je rozdělena do dvou celků, teoretické a praktické části. Teoretická část zahrnuje obecné …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2008

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2008
  • Supervisor: Jana Valentová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/5746