Propagační strategie vybraného podniku – Bc. Ivona Doubravová, DiS.
Bc. Ivona Doubravová, DiS.
Bakalářská práce
Propagační strategie vybraného podniku
Propagation strategy of selected enterprice
Anotace:
Práce je zaměřena na propagační strategie, konkrétně na SEO – Search engine optimization, česky na optimalizaci pro vyhledávače, dále na reklamu na sociálních sítích a všeobecně na reklamu na internetu. Práce má porovnat stávající metody vybraného podniku a doporučit vhodnou formu propagace do budoucna.Abstract:
This thesis is focused on promotion strategies, specifically to SEO - Search Engine Optimization, it is focused also on advertising placed upon social networks and on advertising in general. Thesis also compares existing methods of selected company and recommends appropriate form of promotion in the future.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/kmcfl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 9. 2013
- Vedoucí: Ing. Martin Souček, Ph.D.
- Oponent: Ing. Monika Homolková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace reklamy internetového obchodu ve vyhledávačích
Vladimír Zalabák -
Základní techniky pro optimalizaci ve vyhledávačích
Martin Macháček -
Marketingová komunikace vybrané firmy se zaměřením na optimalizaci ve vyhledávačích
Josef Novák -
Optimalizace pro vyhledávače a pluginy ve WordPress
Vít Kalaš -
Marketing ve vyhledávačích - praktické dopady
Filip Juřica -
Optimalizace webových stránek pro automatizované zpracování v internetových vyhledávačích
Tomáš Kubínek -
Hodnocení faktorů ovlivňujících řazení výsledků ve vyhledávačích
Tomáš Kouba -
The Use and Impact of Advertising on Social Campaigns
Violina Radeva