Bc. Ivona Doubravová, DiS.

Bakalářská práce

Propagační strategie vybraného podniku

Propagation strategy of selected enterprice
Anotace:
Práce je zaměřena na propagační strategie, konkrétně na SEO – Search engine optimization, česky na optimalizaci pro vyhledávače, dále na reklamu na sociálních sítích a všeobecně na reklamu na internetu. Práce má porovnat stávající metody vybraného podniku a doporučit vhodnou formu propagace do budoucna.
Abstract:
This thesis is focused on promotion strategies, specifically to SEO - Search Engine Optimization, it is focused also on advertising placed upon social networks and on advertising in general. Thesis also compares existing methods of selected company and recommends appropriate form of promotion in the future.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 9. 2013
  • Vedoucí: Ing. Martin Souček, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Monika Homolková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting