Bc. Tereza Mašlíková

Master's thesis

Marketingová komunikace čistírny obuvi Foot Care

The Marketing Communication of the Shoe Cleaning Company Foot Care
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti Foot Care nabízející ojedinělé služby čištění obuvi a především tenisek. Předmětem práce je návrh vhodné marketingové komunikace čistírny na základě provedené analýzy dosavadních marketingových aktivit společnosti, SWOT analýzy a analýzy konkurence na trhu s cílem zajistit větší povědomí o této službě a oslovit tak nové potenciální zákazníky …viac
Abstract:
The thesis focuses on the marketing communication of Foot Care company, which offers unique services such as cleaning shoes, especially sneakers. The subject of the thesis is a proposal of suitable marketing communication for the shoe-cleaning company based on the analysis of existing marketing activities of given company, SWOT analysis and analysis of the competition on the market. The main aim of …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Mašlíková, Tereza. Marketingová komunikace čistírny obuvi Foot Care. Zlín, 2020. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications