Využití robotické stavebnice LEGO Spike ve výuce na ZŠ – Michal Čvančara
Michal Čvančara
Rigorózní práce
Využití robotické stavebnice LEGO Spike ve výuce na ZŠ
Use of robotic kit LEGO Spike in teaching at elementary school
Anotace:
Tato rigorózní práce se zabývá využitím robotické stavebnice LEGO Spike Prime ve výuce informatiky na základní škole. Cílem této práce v teoretické části je přiblížit situaci českého školství před přechodem na výuku nové informatiky, vyjasnit význam robotických stavebnic celkově a popsat schopnosti stavebnice Spike Prime. V praktické části je cílem vytvořit sbírku úloh, která je využitelná při výuce …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 11. 2024
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eRig24
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 11. 2024
- Vedoucí: RNDr. Petr Coufal, Ph.D.
- Oponent: prof. RNDr. Štěpán Hubálovský, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 12. 2024 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Přírodovědecká fakulta / obor:
Učitelství informatiky a fyziky pro střední školy / Učitelství informatiky pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Využití Lego SPIKE Prime ve výuce informatiky
Tomáš KRAMOLIŠ -
Transformace vybraných úloh z učebnice lego robotiky do lego spike prime
Michal VYLETA -
Využití robotické stavebnice Lego Spike ve výuce na ZŠ
Michal Čvančara -
Robotická stavebnice Lego Spike Prime
Vendula ZACHOVÁ -
Strojové učení s využitím stavebnice Lego Spike Prime
Matěj Hlavsa -
Kolaborativní robotika a RGBD kamery
Tomáš Michalovský -
Robotika ve výuce za pomoci LEGO MINDSTORMS 51515 Robotí vynálezce
Maria VÁGNEROVÁ -
Edukační robotika - uplatnění robotických stavebnic ve vzdělávání
Andrzej CIEŚLAR
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses rrj923 rrj923/6
3. 12. 2024
Složky
Soubory
Kohout, J.
4. 12. 2024
Kohout, J.
4. 12. 2024