Bc. Dita BINKOVÁ

Bakalářská práce

Pohádkové motivy v televizní reklamě

Fairy tale themes in television advertising
Anotace:
Předložená bakalářská práce se věnuje pohádkovým motivům v televizních reklamních spotech. V teoretické části jsou rozebírány základní poznatky týkající se televizní reklamy a druhá část je věnována archetypům se zaměřením na mýtus a zejména pohádku. V prak-tické části je provedena subjektivní analýza vybraných reklamních spotů se záměrem pou-kázat na využité pohádkové motivy. Prostřednictvím hloubkových …více
Abstract:
The presented Bachelor thesis deals with the fairy tale themes in television commercials. The theoretical part discusses the basic information relating to television advertising and the second part is devoted to focusing on the archetypes of myth and fairy tale in particular. In the practical part is done the subjective analysis of selected commercials uses, with the intention of preaching to the fairy …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2010
Identifikátor: 13600

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 5. 2010

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BINKOVÁ, Dita. Pohádkové motivy v televizní reklamě. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace