Exportná a marketingová stratégia spoločnosti GO4STYLE.CZ – Matej Zvara
Matej Zvara
Master's thesis
Exportná a marketingová stratégia spoločnosti GO4STYLE.CZ
Exportní a marketingová strategie společnosti GO4STYLE.CZ
Abstract:
Tato závěrečná práce je zaměřena na internetový obchod GO4STYLE.CZ, který působí na poli internetového podnikání prvním rokem. Hlavním předmětem činnosti této společnosti je prodej specializovaného zboží na tancování, především sortimentu obuvi, oblečení a doplňků. Cílem práce je analyzovat jeho současnou situaci a pozici na trhu, též marketingovou strategii a na základě toho navrhnout změny a další …moreAbstract:
This final work is focused on the e-shop GO4STYLE.CZ, which is in his first year of entrepreneurship on the field of e-commerce. The main subject of his business activities is selling special dance goods, especially dance shoes, dance apparel and accessories. The main goal of this work is to analyze his present situation and position on the market, as well as current marketing strategy and on this …moreAbstract:
Táto záverečná práca je zameraná na internetový obchod GO4STYLE.CZ, ktorý pôsobí na poli internetového podnikania prvý rok. Hlavným predmetom činnosti tejto spoločnosti je predaj špecializovaného tovaru na tancovanie, predovšetkým sortimentu obuvi, oblečenia a doplnkov. Cieľom práce je analyzovať jeho súčasnú situáciu a pozíciu na trhu, tiež marketingovú stratégiu a na základe toho navrhnúť zmeny a …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 1. 2010
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/25021
Thesis defence
- Date of defence: 15. 9. 2010
- Supervisor: Jaroslav Halík
- Reader: Jaroslava Mudrová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/25021
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketingová strategia vybraného podniku
Tomáš Kovačovič -
Marketingová komunikácia a marketingová stratégia v maďarskej banke
Zsolt Sándor -
Marketingová stratégia riadenia hodnoty značky
Karolína Takáčová -
Marketingová stratégia banky
Ondrej Lopata -
Marketingová stratégia rodinného hotela v Bojniciach
Jana Stupková -
Marketingová stratégia vstupu podniku na nové trhy
Jakub Matyšák -
Marketingová stratégia vybraného detského zábavného parku
Dominika Pavlíková -
Marketingová stratégia naväčších lyžiarských stredísk skupiny Tatry Mountain Resorts
Tomáš Kovačovič