Hana Kabíčková
Bachelor's thesis
Vnitrofiremní komunikace
Anotácia:
Tématem této bakalářské práce je vnitrofiremní komunikace. Teoretická část slouží jako vhled do dané problematiky a vymezuje pojmy komunikace, proces komunikace a dále se zaměřuje na firemní komunikaci a její druhy, formy a prostředky. Praktická část navazuje na teoretická východiska. Jde o průzkum vnitrofiremní komunikace vybrané organizace, který slouží ke zhodnocení úrovně komunikace. Na základě …viacAbstract:
The subject of this bachelor´s thesis is intercompany communication. The academical part of this thesis offers an insight into this matter and defines communication and its processes. It also focuses on different types, forms and means. The practical part of this thesis relates to the academic outlets. It describes a survey into intercompany communication of a particular company I have chosen evaluates …viacKľúčové slová
Formy komunikace komunikace komunikační prostředky neverbální komunikace proces komunikace verbální komunikace vnitrofiremní komunikace zpětná vazba communication feedback forms of communication intercompany communication means of communication nonverbal communication proces of communication verbal communication.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2018
Identifikátor:
http://theses.cz/id/rrpu2d/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2015
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykův ústav vyšších studiíČeské vysoké učení technické v Praze
Masarykův ústav vyšších studiíBachelor programme:
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace vnitrofiremní komunikace
Dagmar Horáková -
Specific Aspects of Nonverbal Communication in the Intercultural Business Environment
Anna Jakubíková -
Nonverbal communication as a part of intercultural communication - Great Britain and Japan
Petra ŠMÍDOVÁ -
New Types of Media and its Influence on the Corporate Communication
Ayoung Park -
Communication between the speaker and the interpreter in consecutive interpreting - what signals the speaker makes, how the interpreter can enter the process of communication, verbal and nonverbal techniques, mistakes and methods
Petra ALEXOVÁ -
Nonverbal communication: hand gestures in a feature film
Michaela KRAMNÁ -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Neverbální komunikační prostředky v pedagogické praxi
Barbora Jůdová