Bc. Helena MÁČALOVÁ
Master's thesis
Reklama ve zdravotnictví
Advertising in health care
Abstract:
Úvodní část diplomové práce je věnována problematice reklamy ve zdravotnictví, jejími specifiky a odlišnými prvky od reklamy v jiných odvětvích hospodářství. Druhá část práce je zaměřena na reklamu v rehabilitaci a fyzioterapii. Cílem práce je zjistit nákupní chování a ovlivnitelnost spotřebitelů reklamou při nákupu rehabilitačních pomůcek a zmapovat reklamní aktivity ze strany fyzioterapeutů. Dotazníkové …moreAbstract:
The introductory part of the thesis is devoted to the issue of advertising in health care, its specifics and different elements from advertising in other sectors of the economy. The second part focuses on advertising in rehabilitation and physiotherapy. The aim is to determine purchasing behavior and susceptibility consumer advertising in the purchase of rehabilitation equipment and chart promotional …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2013
Accessible from:: 6. 5. 2013
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2013
- Supervisor: JUDr. Ing. Lukáš Prudil, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
MÁČALOVÁ, Helena. Reklama ve zdravotnictví. Olomouc, 2013. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta zdravotnických věd
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.5.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 6. 5. 2013 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta zdravotnických vědPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of Health SciencesMaster programme / field:
Health Care Economics and Management / Health Care Management
Theses on a related topic
-
Reklama ve zdravotnictví
Eva Kašová -
Reklama ve zdravotnictví
Miroslav HOPP -
Reklama ve zdravotnictví
Miroslav HOPP -
Reklama ve zdravotnictví
Jana Štamcová -
Regulace reklamy ve zdravotnictví
Monika Miklovičová -
Právní a etická pravidla reklamy ve zdravotnictví
Mária Kubíčková -
Přínosy internetového marketingu pro vybranou společnost ve zdravotnictví
Eva Votočková -
Subjektivní vliv sociální reklamy na studenty Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích.
Veronika ZAJACOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights