Naďa Bárdyová

Bakalářská práce

Etický rozmer komunikácie s klientom

Ethical dimension of communication with client
Abstract:
This bachelor thesis describes the concept of ethical dimension of communication with client. It focuses on the essential aspects of communication and identifies obstacles and barriers in communication. Thesis draws attention to the importance of complementarity between verbal and nonverbal communication. Communication is the foundation of everything and also the most important tool in interaction …více
Abstract:
Bakalárska práca pojednáva o problematike etického rozmeru komunikácie s klientom. Sústreďuje sa na základné aspekty komunikácie s poukázaním na prekážky a bariéry v komunikácii. Dáva do pozornosti dôležitosť vzájomného dopĺňania verbálnej a neverbálnej komunikácie. Komunikácia je základom všetkého a zároveň najdôležitejším nástrojom pri interakcii s ľuďmi. Cieľom bakalárskej práce je poukázať na súčasné …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Valér Demjan, PhD.
  • Oponent: Ing. Adriana Zliechovcová, MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SK

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Bankovní institut vysoká škola SK

Bakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management