Etický rozmer komunikácie s klientom – Naďa Bárdyová
Naďa Bárdyová
Bakalářská práce
Etický rozmer komunikácie s klientom
Ethical dimension of communication with client
Abstract:
This bachelor thesis describes the concept of ethical dimension of communication with client. It focuses on the essential aspects of communication and identifies obstacles and barriers in communication. Thesis draws attention to the importance of complementarity between verbal and nonverbal communication. Communication is the foundation of everything and also the most important tool in interaction …víceAbstract:
Bakalárska práca pojednáva o problematike etického rozmeru komunikácie s klientom. Sústreďuje sa na základné aspekty komunikácie s poukázaním na prekážky a bariéry v komunikácii. Dáva do pozornosti dôležitosť vzájomného dopĺňania verbálnej a neverbálnej komunikácie. Komunikácia je základom všetkého a zároveň najdôležitejším nástrojom pri interakcii s ľuďmi. Cieľom bakalárskej práce je poukázať na súčasné …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/h7vlf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Valér Demjan, PhD.
- Oponent: Ing. Adriana Zliechovcová, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKBakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikácia mediálnej neziskovej organizácie Radio R
Matúš Jankovič -
Analýza bankovní etiky v UniCredit Bank Czech Republic, a.s. a její racionalizace
Martin Vidimský -
Etika v bankovnictví
Markéta Burešová -
Principy externího auditu bank, vztah k internímu auditu a regulaci bank
Anara Bilyalova -
Pojem etika v největší retailové bance na trhu
Magdalena Vodseďálková -
Etika v bankovnictví
Michal Opočenský -
Etika v bankovnictví
Petr Houštecký -
Audit obchodních bank
Anna Riedlová