Emma Mária Brtáňová

Bakalářská práce

Green Marketing v kozmetike a jeho vplyv na generáciu Z

Green marketing a jeho vliv na spotřební chování u generace Y/Z
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje zelenému marketingu a vlivu tohoto druhu marketingu na chování spotřebitelů. Podrobně popisuje, co je to zelený marketing a jeho složky, a také popisuje negativní část zeleného marketingu - greenwashing. Dále se zabývá tématem společenské odpovědnosti firem a v poslední teoretické části spotřebitelským chováním. V praktické části byl vytvořen kvantitativní výzkum formou …více
Abstract:
This bachelor thesis focuses on green marketing in the cosmetics industry and its impact on Generation Z. The thesis examines green marketing strategies in detail, defines greenwashing and looks at consumer behaviour. In the practical part, a questionnaire survey was conducted to analyse the respondents' awareness and opinions about green marketing, their attitudes towards green products and the impact …více
Abstract:
Táto bakalárska práca sa zameriava na zelený marketing v kozmetickom priemysle a jeho vplyv na generáciu Z. Práca podrobne skúma stratégie zeleného marketingu, definuje greenwashing a zaoberá sa spotrebiteľským správaním. V praktickej časti bol vykonaný výskum formou dotazníka, ktorý analyzoval povedomie a názory respondentov na zelený marketing, ich postoje k ekologickým produktom a vplyv zeleného …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 8. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2024
  • Vedoucí: Tomáš Sadílek
  • Oponent: Petr Procházka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/94843