Dynamika vztahu mezi prodejcem a zákazníkem v rámci poradenského prodejního procesu – Bc. Tayisiya Shymonyak
Bc. Tayisiya Shymonyak
Bachelor's thesis
Dynamika vztahu mezi prodejcem a zákazníkem v rámci poradenského prodejního procesu
Dynamics of the Salesperson-Customer Relation Within the Consultative Selling Process
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zamýšlí nad posunem úlohy obchodního zástupce od role ryze prodejní k roli poradenské. V souladu s tím přináší pohled na podmínky a charakter přeměny dosavadního prodejního procesu na poradenský prodejní proces, kde centrem všeho dění je zákazník. Současně s tím se mění i priority konzultanta prodeje – navázání kvalitního dlouhodobého vztahu se zákazníkem je v hierarchii zájmů …viacAbstract:
The bachelor’s thesis reflects on the shift of a salesperson‘s role from selling only to being a sales consultant. Concurrently with that, it brings about reflections on the conditions and characteristics of the transformation of the existing selling process into the consultative selling process where the customer is where the action is. At the same time, also the sales consultant’s priorities are …viacKľúčové slová
Poradenský prodejní proces prodejce typologie osobnosti strukturovaný rozhovor konkurenční výhoda komunikační strategie dotazníkové šetření oslovení zákazníka. Consultative selling process salesperson typology of personality structured interview competitive edge communication strategy survey addressing a customer.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/i5ono/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2011
- Vedúci: PhDr. Marek Matějka
- Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Psychologické mechanismy rozhodovacího procesu při nákupu v osobním prodeji.
Martin Šůstek -
Vliv typologie osobnosti na efektivitu prodeje
Sabina Koutenská -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Perception of Strategy Formulation Process in the Sport Environment and Its Influence on Performance of the Sport Club
Stanislav Tripes -
Digital marketing strategy for generating sales leads – case study of Hilti
Petr Báša