Analýza změny příběhu a uživatelské responze při změně média mezi knihou a digitální hrou - Assasin's Creed – Bc. Michael Franěk
Bc. Michael Franěk
Bakalářská práce
Analýza změny příběhu a uživatelské responze při změně média mezi knihou a digitální hrou - Assasin's Creed
Story and user experience change with media transformation between book and digital game - Assasin's Creed
Anotace:
Bakalářská práce komparuje dvě formy média – digitální hru a knihu. Pro komparaci byl zvolen herní titul Assassin's Creed: Černá vlajka (2013). Komparace je provedena na základě teorií Luce Hermana a Barta Vervaecka, kteří vychází z teorie o literatuře vytvořenou G. Genettem. Teoretická část pojednává o čtyřech celcích pro komparaci, přičemž poslední z nich je rozdělen na dva. Těmito celky je čas, …víceAbstract:
This bachelor thesis compare two forms of media – digital game and novel. For the comparation was chosen game Assassin´s Creed: Black flag (2013). Comparation theory is based on literature theory which is described by G. Genette, but Luc Herman and Bart Vervaeck rewrited this theory and it can be applied to any narrative work. The theoretical part is divided into four parts. This section is time, characterization …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fgned/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2018
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Zdeněk Záhora
- Oponent: Mgr. Bc. Silvester Buček
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FRANĚK, Michael. \textit{Analýza změny příběhu a uživatelské responze při změně média mezi knihou a digitální hrou - Assasin's Creed}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/rsfz3f/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií