Propagace nových výrobků u vybraného podniku a jejich zavádění na trh – Bc. Veronika Krotilová
Bc. Veronika Krotilová
Bakalářská práce
Propagace nových výrobků u vybraného podniku a jejich zavádění na trh
Promotion of new products in a selected company and their introduction to the market
Anotace:
Moje bakalářská práce je zaměřená na analýzu komunikačního mixu pro vybraný podnik a jeho produkty. Práce je rozdělena na několik částí. Nejprve po prostudování odborné literatury je nastíněna problematika marketingového a komunikačního mixu. Pro druhou část práce jsem získala informace o hotelu a jeho konkurenci. Tyto informace mi dovolily provést analýzu konkurence, strategické mapy a Porterův model …víceAbstract:
My bachelor work is focused on the analysis of the communication mix for selected company and its products. The work is divided into several parts. After studying professional literature deals with the problems of marketing and communication mix. For the second part, I obtained information about the hotel and its competitors. This information allowed me to perform competitor analysis, strategic maps …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 7. 2014
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/lanpe/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 9. 2014
- Vedoucí: Ing. Robert Zeman, Ph.D.
- Oponent: Ing. Irena Čihovská
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KROTILOVÁ, Veronika. \textit{Propagace nových výrobků u vybraného podniku a jejich zavádění na trh}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/rsh1p0/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného lazeňského zařízení X-
Adam Makiš -
Marketingový mix vybraných výrobních podniků
Filip Kuželka -
Marketingový mix cestovního ruchu na příkladu daného zařízení
Markéta Paclíková -
MARKETINGOVÝ KOMUNIKAČNÍ MIX VYBRANÉHO LÁZEŇSKÉHO ZAŘÍZENÍ X
Adam Makiš -
Marketingový mix ubytovacího zařízení
Hana Zezulková -
Marketingový mix vybraného restauračního zařízení
Michaela Mühlová -
Marketingový mix ve zvoleném restauračním zařízení
Tereza Splítková -
Marketingový mix v zvoleném restauračním zařízení
Jana Šidlová