Bc. Veronika Krotilová

Bakalářská práce

Propagace nových výrobků u vybraného podniku a jejich zavádění na trh

Promotion of new products in a selected company and their introduction to the market
Anotace:
Moje bakalářská práce je zaměřená na analýzu komunikačního mixu pro vybraný podnik a jeho produkty. Práce je rozdělena na několik částí. Nejprve po prostudování odborné literatury je nastíněna problematika marketingového a komunikačního mixu. Pro druhou část práce jsem získala informace o hotelu a jeho konkurenci. Tyto informace mi dovolily provést analýzu konkurence, strategické mapy a Porterův model …více
Abstract:
My bachelor work is focused on the analysis of the communication mix for selected company and its products. The work is divided into several parts. After studying professional literature deals with the problems of marketing and communication mix. For the second part, I obtained information about the hotel and its competitors. This information allowed me to perform competitor analysis, strategic maps …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 7. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 9. 2014
  • Vedoucí: Ing. Robert Zeman, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Irena Čihovská

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku