Analýza zákaznické cesty e-shopu s potravinami na českém trhu za použití BPMN 2.0 – Bc. Esther Březinová
Bc. Esther Březinová
Master's thesis
Analýza zákaznické cesty e-shopu s potravinami na českém trhu za použití BPMN 2.0
Online groceries customers journey analysis using BPMN 2.0 on the Czech market
Abstract:
Na základě literární rešerše oborových teorií bude provedena analýza procesů zákaznických cest vybraných e-shopů v notaci BPMN 2.0. Cílem bude komparovat konkurenční výhodu předních českých e-shopů (Rohlík, Košík, Tesco) a vyhodnotit efektivitu nástrojů market share.Abstract:
Based on a literature search of industry theories, an analysis of customer travel processes of selected e-shops in BPMN 2.0 notation will be performed. The aim will be to compare the competitive advantage of leading Czech e-shops (Rohlík, Košík, Tesco) and evaluate the effectiveness of market share tools.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2021
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/loslm/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2021
- Supervisor: Ing. Roman Mentlík
- Reader: Ing. Patricia Jakešová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BŘEZINOVÁ, Esther. \textit{Analýza zákaznické cesty e-shopu s potravinami na českém trhu za použití BPMN 2.0}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2021. Available from: https://theses.cz/id/rshwiz/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Nezbytná cesta a její vztah k veřejné cestě a dalším způsobům zajištění přístupu k nemovité věci
Martin ČMOLÍK -
Procesní řízení ve vybraném podniku
Kristýna LACINOVÁ -
Cesta k úspěchu - rozvíjení osobního potenciálu
Bohdan Viytyuk -
Vstup firmy na zahraniční trh. Případová studie expanze e-shopu na německý trh
Filip Švabovský -
Pracovní trh České republiky v kontextu zahraniční pracovní síly (Pracovní trh zahraničních osob v ČR)
Luboš Zíka -
Metody vstupu na zahraniční trh se zaměřením na švédský trh
Nikola Chalupská -
Kritická analýza vstupu společnosti na německý trh a porovnání s analýzou expanze společnosti na polský trh
Roman Novák -
Trh práce ve vybraném regionu
Klára Široká