Vliv marketingových komunikací na získávání klientů v době globální konkurence hypermarketů a obchodních řetězců – Mgr. Marek TOMŠŮ
Mgr. Marek TOMŠŮ
Master's thesis
Vliv marketingových komunikací na získávání klientů v době globální konkurence hypermarketů a obchodních řetězců
Effects of marketing communications on acquiring clients in the time of global compatetittion of hypermarkets and shopping chains
Anotácia:
Teoretická část práce pojednává o marketingových komunikacích a jejich aplikaci v sektoru maloobchodu. Definuje maloobchodní mix, specifika a marketingové nástroje maloobchodu využité k oslovení cílových zákazníků. Sleduje faktory ovlivňující kupní chování spotřebitele. Praktická část analyzuje komunikační strategii konkrétního subjektu {--} firmy Marek Tomšů, Pálinka.cz. Monitoruje využití nástrojů …viacAbstract:
Theoretical part of the works deals with marketing communications and their application in a retail section. It defines a retail mix, its specifics, marketing tools in retail and their possible usage in addressing target customers. It monitors factors influencing purchase behavior of consumers. Practical part of the works analyses communication strategy of one particular com-pany {--} Marek Tomsu, …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2009
Zverejniť od: 27. 4. 2009
Identifikátor:
10637
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2009
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TOMŠŮ, Marek. \textit{Vliv marketingových komunikací na získávání klientů v době globální konkurence hypermarketů a obchodních řetězců}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/rsm4w9/.
Jak správně citovat práci
TOMŠŮ, Marek. Vliv marketingových komunikací na získávání klientů v době globální konkurence hypermarketů a obchodních řetězců. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 27. 04. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and communication studies / Marketing communications
Práce na příbuzné téma
-
Přímý marketing, podpora prodeje
Pavel Zteiskar -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Michaela Franková -
Osobní prodej a osobní prodej firmy LR Cosmetic
Zbyněk Růně -
Osobní prodej - efektivní nástroj prodeje
Julie Jílková -
Využití přímého prodeje firmou Avon Cosmetics se zaměřením na online prodej
Mária Marchynová -
Návrh na zlepšení tréninkových procesů prodeje v oblasti prodeje osobních vozů
Lukáš Prokip -
Podpora prodeje a osobní prodej kosmetické firmy Avon
Pavla Sulanská -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Michaela Franková