Marketingový plán distribuce produktu na trh B2B – Bc. Stanislav Krátký
Bc. Stanislav Krátký
Diplomová práce
Marketingový plán distribuce produktu na trh B2B
Marketing plan distribution of the product on the market B2B
Anotace:
Diplomová práce se zabývá průnikem produktu na trh business to business. Teoretická část práce vymezuje trh s nealkoholickými produkty, marketingový mix, postavení produktu na trhu a marketingovém prostředí firmy Fruitisimo group s. r. o. Je provedena analýza současného postavení firmy na trhu business to customer. Na základě těchto výsledku je navrhnuta nová distribuční strategie na trh business to …víceAbstract:
Topic of the diploma is focused on distribution product to business to business market. The theoretical part defines nonalcoholic market, marketing mix, position the product on the business to customer market and marketing environment of Fruitisimo group s. r. o. company. On the basis of these results is proposed the new one distribution strategy on business to business market.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 10. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/bj9lv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 11. 2017
- Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza trendů konzumace tradičních nápojů v ČR
Martina Barancová -
Analýza postavení společnosti Coca-Cola na trhu nealkoholických nápojů v České republice
Lucie Hankeová -
Moderní technologie nealkoholických nápojů
Markéta Langová -
Změna marketingové strategie
Jakub Kubíček -
Vývoj marketingové strategie úspěšného podniku
Marcela Jelínková -
Implementace marketingové strategie pod vlivem COVID-19
Rapáč Rapáč -
Srovnání marketingové strategie Nike a Adidas
Anastasia Dernova -
Vývoj produktového konceptu jako součást marketingové strategie
Vojtech Kocák