Petr Zátorský

Diplomová práce

Využití metod Competitive Intelligence u prodejců vstupenek na akce v České republice; Application of Competitive Intelligence methods by ticket selling companies in the Czech republic

Anotace:
Hlavním cílem této práce je využití metod Competitive Intelligence k získání klíčových informací a znalostí, které pomohou k dobrým strategickým rozhodnutím nově vzniklé firmy na trhu se vstupenkami na akce. Na první teoretickou část, která se do hloubky zabývá pojmem Competitive Intelligence, navazuje popis využití metod strategického managementu. Těžiště praktické …více
Abstract:
The main objective of this work is a usage of Competitive Intelligence methods by newly established company in the market of event tickets. After first theoretical part, which deals in depth with a concept of Competitive Intelligence, follows a description of the usage of strategic management and Competitive Intelligence methods. The focus of this part is on Competitor Analysis, SLEPTE Analysis and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2015
Identifikátor: http://theses.cz/id/rston0/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2015

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykův ústav vyšších studií

České vysoké učení technické v Praze

Masarykův ústav vyšších studií

Magisterský studijní program / obor:
Podnikání a komerční inženýrství v průmyslu / Podnikání a management v průmyslu