Využití metod Competitive Intelligence u prodejců vstupenek na akce v České republice; Application of Competitive Intelligence methods by ticket selling companies in the Czech republic – Petr Zátorský
Petr Zátorský
Diplomová práce
Využití metod Competitive Intelligence u prodejců vstupenek na akce v České republice; Application of Competitive Intelligence methods by ticket selling companies in the Czech republic
Anotace:
Hlavním cílem této práce je využití metod Competitive Intelligence k získání klíčových informací a znalostí, které pomohou k dobrým strategickým rozhodnutím nově vzniklé firmy na trhu se vstupenkami na akce. Na první teoretickou část, která se do hloubky zabývá pojmem Competitive Intelligence, navazuje popis využití metod strategického managementu. Těžiště praktické …víceAbstract:
The main objective of this work is a usage of Competitive Intelligence methods by newly established company in the market of event tickets. After first theoretical part, which deals in depth with a concept of Competitive Intelligence, follows a description of the usage of strategic management and Competitive Intelligence methods. The focus of this part is on Competitor Analysis, SLEPTE Analysis and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2015
Identifikátor:
http://theses.cz/id/rston0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2015
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZÁTORSKÝ, Petr. \textit{Využití metod Competitive Intelligence u prodejců vstupenek na akce v České republice; Application of Competitive Intelligence methods by ticket selling companies in the Czech republic}. Online. Diplomová práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Masarykův ústav vyšších studií. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/rston0/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykův ústav vyšších studiíČeské vysoké učení technické v Praze
Masarykův ústav vyšších studiíMagisterský studijní program / obor:
Podnikání a komerční inženýrství v průmyslu / Podnikání a management v průmyslu
Práce na příbuzné téma
-
Strategic Analysis of Emaar Properties UAE
Jennet Orazova -
Competitive Analysis of Online Grocery Markets in the Baltic States
Irina Kovacova -
CSR as a competitive advantage of a company
Cristian Elihu Cantu Cantu -
Fundamental Analysis of Coca-Cola, Inc.
Min Wang -
Uplatnění principů Business Intelligence ve finanční instituci
Jiří Podroužek -
Identification and Management of Positive/ Negative Factors Influencing the Implementation of a Business Strategic Plan
Rustam Sabitov -
Identification and Management of Positive/ Negative Factors Influencing the Implementation of a Business Strategic Plan
Lilia Kozina -
Financial or Strategic Management in the Health Care: a case study
Samuel Salaj