Využití metod Competitive Intelligence u prodejců vstupenek na akce v České republice; Application of Competitive Intelligence methods by ticket selling companies in the Czech republic – Petr Zátorský
Petr Zátorský
Master's thesis
Využití metod Competitive Intelligence u prodejců vstupenek na akce v České republice; Application of Competitive Intelligence methods by ticket selling companies in the Czech republic
Abstract:
Hlavním cílem této práce je využití metod Competitive Intelligence k získání klíčových informací a znalostí, které pomohou k dobrým strategickým rozhodnutím nově vzniklé firmy na trhu se vstupenkami na akce. Na první teoretickou část, která se do hloubky zabývá pojmem Competitive Intelligence, navazuje popis využití metod strategického managementu. Těžiště praktické …moreAbstract:
The main objective of this work is a usage of Competitive Intelligence methods by newly established company in the market of event tickets. After first theoretical part, which deals in depth with a concept of Competitive Intelligence, follows a description of the usage of strategic management and Competitive Intelligence methods. The focus of this part is on Competitor Analysis, SLEPTE Analysis and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2015
Identifier:
http://theses.cz/id/rston0/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2015
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZÁTORSKÝ, Petr. \textit{Využití metod Competitive Intelligence u prodejců vstupenek na akce v České republice; Application of Competitive Intelligence methods by ticket selling companies in the Czech republic}. Online. Master's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Masarykův ústav vyšších studií. 2015. Available from: https://theses.cz/id/rston0/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykův ústav vyšších studiíČeské vysoké učení technické v Praze
Masarykův ústav vyšších studiíMaster programme / field:
Podnikání a komerční inženýrství v průmyslu / Podnikání a management v průmyslu
Theses on a related topic
-
Strategic Analysis of Emaar Properties UAE
Jennet Orazova -
Competitive Analysis of Online Grocery Markets in the Baltic States
Irina Kovacova -
CSR as a competitive advantage of a company
Cristian Elihu Cantu Cantu -
Fundamental Analysis of Coca-Cola, Inc.
Min Wang -
Uplatnění principů Business Intelligence ve finanční instituci
Jiří Podroužek -
Identification and Management of Positive/ Negative Factors Influencing the Implementation of a Business Strategic Plan
Rustam Sabitov -
Identification and Management of Positive/ Negative Factors Influencing the Implementation of a Business Strategic Plan
Lilia Kozina -
Financial or Strategic Management in the Health Care: a case study
Samuel Salaj