Segmentace trhu a shluková analýza – Jaroslav Zuzák
Jaroslav Zuzák
Bakalářská práce
Segmentace trhu a shluková analýza
Market segmentation and cluster analysis
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o možnostech využití statisticko-analytických nástrojů při segmentaci trhu, tedy marketingového konceptu, který je v úvodu práce stručně představen. Teoretická část je soustředěna především na problematiku shlukové analýzy - nejznámější a nejčastěji používané algoritmy, jejich předpoklady a z toho plynoucí možnosti využití a případná omezení. V praktické části je provedena …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with possibilities of statistic-analytical tools in market segmentation (i.e. a marketing concept), which is introduced as well. The theoretical part focuses on cluster analysis and its best-known algorithms, their assumptions and from those following possible usefulness and potential limitations. In the practical part a segmentation study of gallery and museum visitors is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 10. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/21734
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2010
- Vedoucí: Ondřej Vilikus
- Oponent: Petr Hebák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/21734
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Kvantitativní metody v ekonomice / Statistika a ekonometrie
Práce na příbuzné téma
-
Investigation of urban green spaces' benefits and their impact on peoples' wellbeing: Case study of Prague, Czech Republic
Ekaterina Borisova -
How can you get people interested: Persuasive strategies in websites of world´s galleries and museums.
Silvie FIGUROVÁ -
How can you get people interested: Persuasive strategies in websites of world´s galleries and museums.
Silvie FIGUROVÁ -
Obraz a písmo a jejich místo v galerijním prostoru
Lucie HAŠKOVCOVÁ -
Jak udržet a neztratit své publikum po dobu rekonstrukce muzea. Fungování muzea a jeho práce s veřejností během rekontrukce
Kateřina Machová -
Marketingové a komunikační strategie muzeí v komunikaci s mladým publikem: srovnávací studie mezi Albertinou a Národní galerií v Praze
Lenka Szeteiová -
Univerzitní galerie a jejich potenciál pro mezinárodní spolupráci
Eva Gartnerová -
Srovnání vzdělávacích programů v britských a českých muzejích a galeriích
Markéta Zlámalová