Vývoj reálné komunikační kampaně na pozadí stupňující se finanční krize – Ing. Petr Vojtíšek
Ing. Petr Vojtíšek
Bachelor's thesis
Vývoj reálné komunikační kampaně na pozadí stupňující se finanční krize
Development of Communication Campaign in the Background of Increasing Financial Crisis
Abstract:
Práce pojednává o procesu tvorby konkrétní komunikační kampaně. Porovnává výslednou realizovanou kampaň s původním zadáním. Zkoumá dopad redukce rozpočtu v důsledku vrcholící finanční krize. Zabývá se hodnocením vlivu kampaně na utváření image výrobce a jeho značky na trhu. Část práce je věnována tvorbě kampaně jak po kreativní, tak exekutivní stránce.Abstract:
This dissertation deals with the creation of a concrete communication campaign. It compares the final campaign with an original brief. It examines the influence of budget reduction in consequence of the Increasing Financial Crisis as well as evaluates campaign as a tool of image and brand development. One part of dissertation observes a campaign building in creative and executive aspects.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/cdlbh/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2010
- Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Reader: Ing. Miroslav Kozel
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Online marketingová komunikace vybraného e-shopu
Anna Podstawková -
Marketingová komunikace pojišťovny VZP
Tomáš Kala -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Monika Gelatková