Využití slovního hodnocení ve výuce na 1. stupni základní školy – Kateřina Bachtíková
Kateřina Bachtíková
Diplomová práce
Využití slovního hodnocení ve výuce na 1. stupni základní školy
Use of verbal evaluation in primary school education
Anotace:
Cílem diplomové práce Využití slovního hodnocení ve výuce na 1. stupni základní školy je popsat různé formy školního hodnocení, zejména pak problematiku slovního hodnocení a následný výzkum, zabývající se tím, jakým způsobem učitelé využívají slovní hodnocení ve výuce na 1. stupni základní školy a jaké klady a zápory slovního hodnocení vnímají s ohledem na žáky a svou práci. Teoretická část se zabývá …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 2. 2021
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM6659
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 4. 2021
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Martin Skutil, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Yveta Pohnětalová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 21. 4. 2021 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Školní hodnocení z pohledu učitelů, žáků a rodičů (sonda v málotřídní škole)
Kateřina Golíková -
Slovní hodnocení v Montessori škole
Kristýna Hubáčková -
Pojetí slovního hodnocení a hodnocení známkou na 1 stupni ZŠ
Monika WRÓBLEWSKÁ -
Benefits of CLIL from the Pupil’s Perspective
Adéla Dvořáková
Název
Vložil
Vloženo
Práva