Zaměstnavatelská značka a její klíčové hodnoty ovlivňující výběr zaměstnavatele u středoškolských studentů – Kateřina VAŠŠIKOVÁ
Kateřina VAŠŠIKOVÁ
Bakalářská práce
Zaměstnavatelská značka a její klíčové hodnoty ovlivňující výběr zaměstnavatele u středoškolských studentů
Employer branding and its key values influencing the choice of employer among high school students
Anotace:
Být první volbou při výběru zaměstnání je pro firmu velkým přínosem, jak pro přilákání potenciálních zaměstnanců, tak pro udržení konkurenceschopnosti. Silná značka zaměstnavatele (ZZ) posiluje pozitivní pohled na dobré jméno firmy v očích potenciálních uchazečů. Pozitivní image, kariérní postup a dobré profesionální prostředí jsou základními podmínkami pro získání těch nejlepších kandidátů. Cílem …víceAbstract:
Being the first choice when choosing a job is of great benefit to the company, both for attracting potential employees and for maintaining competitiveness. A strong employer brand (EB) reinforces a positive view of the company's reputation in the eyes of potential applicants. A positive image, career progression and a good professional environment are the basic conditions for getting the best candidates …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 7. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Marek Vokoun, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VAŠŠIKOVÁ, Kateřina. \textit{Zaměstnavatelská značka a její klíčové hodnoty ovlivňující výběr zaměstnavatele u středoškolských studentů}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/rszz54/.
Jak správně citovat práci
VAŠŠIKOVÁ, Kateřina. Zaměstnavatelská značka a její klíčové hodnoty ovlivňující výběr zaměstnavatele u středoškolských studentů. Ústí nad Labem, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Zaměstnavatelská značka a její klíčové hodnoty ovlivňující výběr zaměstnavatele u středoškolských studentů
Kateřina VAŠŠIKOVÁ -
Budování značky zaměstnavatele
Aneta Tellingerová -
Konkurenční prostředí autoškol v Olomouci
Roman Novotný -
EVP ve společnosti Hilti v regionu EE-EU
Petra Fučíková -
Tvorba a evaluace EVP na téma Potravní specialisté v Zoo Liberec
Aleš Kočí