Cenová politika vybraného podniku na spotřebním trhu – Bc. Lukáš Loužecký, DiS.
Bc. Lukáš Loužecký, DiS.
Diplomová práce
Cenová politika vybraného podniku na spotřebním trhu
The price policy of a chosen company on an ultimate market
Anotace:
Tato práce se zabývá cenovou politikou podniku, zaměřenou především na spotřební trh. Teoretická část je zaměřena na způsoby stanovení ceny, faktory které cenu ovlivňují, dále možné cenové strategie a v poslední části na spotřební trh, především z pohledu segmentace trhu. Aplikační část je zaměřena na zkoumání cenové politiky prodeje motocyklů Ducati, události které vedly k současnému postavení na …víceAbstract:
This thesis deals with the company's pricing policy, focused especially on the consumer market. The theoretical part focuses on methods of determining prices, factors that affect the price, as well as possible pricing strategies, and in the last part, on the consumer market, especially in terms of market segmentation. The application part is aimed at examining the pricing policy of selling the Ducati …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/e3efi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2010
- Vedoucí: Dr. Stanislav Mareš, CSc.
- Oponent: Ing. Václav Leinweber, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Cenová strategie společnosti v souvislosti s udržitelným rozvojem společnosti v aktuálním konkurenčním prostředí. Aktuální strategie reálných společností a důsledky na jejich další vývoj, vliv na rozvoj oboru a ekonomiku odvětví
Jan Frank -
Cenová strategie firmy
Petr Bartes -
Cenová strategie podniku v aktuálním konkurenčním prostředí
Zuzana Vaškovičová -
Decoy Pricing
Ekaterina Evgenyeva -
Cenová strategie stravovacích zařízení SKM Mendelu
Michaela Plecháčová -
Marketingové strategie a jejich vliv na cenotvorbu firmy
Rodion Konovalov -
Cenová strategie na B2B trhu
Tamara Kurcikašvili -
Alternativní strategie cenové diskriminace a možnosti jejich využití v kulturních institucích
Veronika Dorotíková