Role důvěry při nakupování na e-shopech – Martin Derner
Martin Derner
Bakalářská práce
Role důvěry při nakupování na e-shopech
Role of trust during shopping in e-shops
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na zkoumání důvěry při nákupu na internetu přes e-shopy. Cílem práce je vypracování a vyhodnocení dotazníkového šetření mezi různými věkovými skupinami v rámci zkoumané problematiky. Jednotlivé kapitoly jsou zaměřeny na definování základních pojmů obchodování, elektronického podnikání, internetových obchodů a také samotné důvěryhodnosti. Druhá část se věnuje vytvoření dotazníkového …víceAbstract:
This bachelor thesis is zeroed in on the research of trust during the internet shopping via e-shops. The main goal of this thesis is the making and assessment of the questionnaire research among the different age groups within the researched issue. Single chapters are focused on defining the key terms of business, e-commerce, e-shops and trustworthiness itself. The second part concerns the creation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 8. 2017
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB10107
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 9. 2017
- Vedoucí: Ing. Andrea Vokálová
- Oponent: Ing. Barbora Tesařová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
How can E-commerce help organizations to build a competitive advantage over its competitors
Vahe Ttuyan -
Zákaznické vnímání transportního obalu v oblasti E-commerce
Jakub Matějek -
Produkt jako zdroj konkurenční výhody
Denisa Gizová -
Produkt - zdroj konkurenční výhody
Jana Fišerová -
E-shop prodejny chovatelských potřeb
Karin Glacová -
E-shop pro počítačové a konzolové hry
David Nyč -
E-shop postavený na modelu dropshipment a analýza jeho provozu
Karel Hrnčíř -
Tvorba e-shopu pro kamenný obchod L-MODE
Eliška Nováková
Název
Vložil
Vloženo
Práva