Lukáš Samek
Bachelor's thesis
Marketing finančně-poradenských institucí
Marketing of financial advisory institutions
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na komunikační mix společnosti. Práce obsahuje základní teorii z oblasti marketingu služeb a segmentace trhu, dále popisuje danou společnost a analyzuje komunikační mix. Výsledky jsou použity k vytvoření návrhu na změny komunikačního mixu společnosti.Abstract:
The bachelor thesis is focused on the communication mix of the company. The thesis contains a basic theory in the field of service marketing and market segmentation, further describes the company and analyzes the communication mix. The results are used to create a proposal for changes in the company's communication mix.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Samek, Lukáš. Marketing finančně-poradenských institucí. Pardubice, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Operation in Enterprises
Theses on a related topic
-
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Faktory determinující vnímání ozbrojených sil veřejností
Václav Pavlovič -
Rozvoj bezpečnosti v Ústeckém kraji se zaměřením na aktivní zálohy ozbrojených sil
Jiří Fečko -
Význam aktivních záloh ozbrojených sil České republiky
Tomáš Skoupý -
Rozdíl vnímání bezpečnostní hrozby terorismu mezi civilisty a příslušníky ozbrojených sil ČR
Matyáš Němec -
Optimalizace rozvoje vnitřních zdrojů pracovních sil pomocí vybraných prvků podnikové kultury orientované na vnitřní zdroje pracovních sil a systému talent managementu ve vybraném podniku
Jan WEGERT -
Flexibilita pracovních sil a trhu práce v regionální komparaci v ČR
Maria Alexandrova