Service Quality and Customer Satisfaction in a Selected Company – Bc. Kristýna Hochová
Bc. Kristýna Hochová
Master's thesis
Service Quality and Customer Satisfaction in a Selected Company
Service Quality and Customer Satisfaction in a Selected Company
Abstract:
The diploma thesis is focused on the topic of service quality and customer satisfaction in a selected company. The aim of this thesis is to propose possible solutions that would increase the number of evaluated tickets. The theoretical part deals with the basic concepts of service quality and customer satisfaction. The practical part is focused on Knorr-Bremse, specifically Knorr-Bremse Services Europe …moreAbstract:
Diplomová práce je zaměřena na téma kvality služeb a spokojenosti zákazníků ve vybrané společnosti. Cílem této práce je prostřednictvím současné situace navrhnout možná řešení, která by zvýšila počet hodnocených tiketů. Teoretická část se zabývá základními pojmy kvality služeb a spokojenosti zákazníka. Praktická část je zaměřena na Knorr-Bremse, konkrétně Knorr-Bremse Services Europe se sídlem v Liberci …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2024
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lenka Červová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HOCHOVÁ, Kristýna. \textit{Service Quality and Customer Satisfaction in a Selected Company}. Online. Master's thesis. Liberec: Technical University of Liberec, Faculty of Economics. 2024. Available from: https://theses.cz/id/rt6irx/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Hochová, Kristýna. Service Quality and Customer Satisfaction in a Selected Company. Liberec, 2024. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
International Management / International Management
Theses on a related topic
-
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku Bageterie Boulevard
Alexandra Ambrozová -
Hodnocení spokojenosti zákazníků vybrané společnosti
Kundera Kundera -
Měření spokojenosti zákazníků vybrané společnosti
Valerie Tomášková -
Výzkum zákaznické spokojenosti firmy ARCH consulting s.r.o.
Dominik Dlouhý -
Měření spokojenosti zákazníků Dolní oblasti Vítkovice
Lukáš Landu -
Zpracování dat z monitoringu zákaznické spokojenosti jako součást řízení kvality
Marie Antonia Thomsenová -
Měření zákaznické spokojenosti v autoservisu, vyhodnocování a
Martin Srp -
Analýza změny měření zákaznické spokojenosti ve společnosti AmRest
Tereza Uhlířová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights