Service Quality and Customer Satisfaction in a Selected Company – Bc. Kristýna Hochová
Bc. Kristýna Hochová
Diplomová práce
Service Quality and Customer Satisfaction in a Selected Company
Service Quality and Customer Satisfaction in a Selected Company
Abstract:
The diploma thesis is focused on the topic of service quality and customer satisfaction in a selected company. The aim of this thesis is to propose possible solutions that would increase the number of evaluated tickets. The theoretical part deals with the basic concepts of service quality and customer satisfaction. The practical part is focused on Knorr-Bremse, specifically Knorr-Bremse Services Europe …víceAbstract:
Diplomová práce je zaměřena na téma kvality služeb a spokojenosti zákazníků ve vybrané společnosti. Cílem této práce je prostřednictvím současné situace navrhnout možná řešení, která by zvýšila počet hodnocených tiketů. Teoretická část se zabývá základními pojmy kvality služeb a spokojenosti zákazníka. Praktická část je zaměřena na Knorr-Bremse, konkrétně Knorr-Bremse Services Europe se sídlem v Liberci …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lenka Červová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hochová, Kristýna. Service Quality and Customer Satisfaction in a Selected Company. Liberec, 2024. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
International Management / International Management
Práce na příbuzné téma
-
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku Bageterie Boulevard
Alexandra Ambrozová -
Hodnocení spokojenosti zákazníků vybrané společnosti
Kundera Kundera -
Měření spokojenosti zákazníků vybrané společnosti
Valerie Tomášková -
Výzkum zákaznické spokojenosti firmy ARCH consulting s.r.o.
Dominik Dlouhý -
Měření spokojenosti zákazníků Dolní oblasti Vítkovice
Lukáš Landu -
Zpracování dat z monitoringu zákaznické spokojenosti jako součást řízení kvality
Marie Antonia Thomsenová -
Měření zákaznické spokojenosti v autoservisu, vyhodnocování a
Martin Srp -
Analýza změny měření zákaznické spokojenosti ve společnosti AmRest
Tereza Uhlířová
Název
Vložil
Vloženo
Práva