Příprava pedagogů základních škol na začlenění žáků se sluchovým postižením – Bc. Lucie Vlášková
Bc. Lucie Vlášková
Diplomová práce
Příprava pedagogů základních škol na začlenění žáků se sluchovým postižením
Elementary school teachers preparation for incorporation of hearing impaired pupils
Anotace:
Teoretická část diplomové práce se zabývá vymezením základních pojmů a charakteristikou žáků se sluchovým postižením, konkrétně dětmi s nedoslýchavostí nebo s kochleárním implantátem. Dále práce definuje pojem integrace ve vzdělávání a obecné faktory ovlivňující proces začleňování žáka s postižením do běžného proudu základní školy. Okrajově je definován i pojem inkluze. Následně jsou popsána specifika …víceAbstract:
The theoretical part introduces basic terms and deals with characteristics of hearing impaired pupils, specifically children with hearing loss and children with cochlear implants. The main part is focused on particularities of incorporation of these pupils into classic elementary schools. Terms integration and inclusion, and factors which affect them are well described. Other chapter deals with the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 11. 2015
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM4162
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 1. 2016
- Vedoucí: Mgr. Tereza Skákalová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Lenka Neubauerová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika rehabilitační činnosti a management speciálních zařízení
Práce na příbuzné téma
-
Dítě se sluchovým postižením po získání kompenzační pomůcky
Veronika KOVÁŘOVÁ -
Kompetence sociálních pracovníků v souvislosti s agendou příspěvku na zvláštní pomůcku se zaměřením na kompenzační pomůcky pro osoby se zrakovým postižením
Veronika ZEMANOVÁ -
Specifika ve výuce u žáka se zrakovým postižením s důrazem na kompenzační pomůcky
Markéta PAROLKOVÁ -
Kompenzační pomůcky a rehabilitace osob s poúrazovým tělesným postižením.
Veronika DVOŘÁKOVÁ -
Kompenzační pomůcky pro osoby se zrakovým postižením od starověku po současnost
Veronika SICHOVÁ -
Cesta člověka se zrakovým postižením k získání kompenzační pomůcky
Jenifer NÁVRATOVÁ -
Kompenzační pomůcky pro děti se sluchovým postižením
Nikola ZOUBKOVÁ -
Komplexní rehabilitace osob s tělesným postižením, kompenzační a protetické pomůcky
Ondřej Vrba
Název
Vložil
Vloženo
Práva