Didaktické principy tvorby výuky s využitím digitálních nástrojů – Ing. Jitka Herodková, DiS.
Ing. Jitka Herodková, DiS.
absolventská práce studenta CŽV
Didaktické principy tvorby výuky s využitím digitálních nástrojů
Didactic principles of teaching with the use of digital tools
Anotácia:
Závěrečná práce se zabývá didaktickými principy tvorby výuky s využitím digitálních nástrojů neboli návrhu a tvorbě výuky s využitím digitálních technologií. Teoretická část závěrečné práce se zabývá teoretickým pojetím výchovně vzdělávacího procesu se zaměřením na jednotlivé fáze výuky, metody výuky a její organizaci s využitím digitálních technologií a digitálních kompetencí učitele. Teoretická část …viacAbstract:
The final thesis deals with the didactic principles of teaching with the use of digital tools, i.e. the design and creation of teaching using digital technologies. The theore-tical part of the final thesis deals with the theoretical concept of the educational process with a focus on the individual phases of teaching, teaching methods and its organization using digital technologies and digital competencies …viacObhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 4. 2024
- Vedúci: Mgr. Hana Staudková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
Plný text práce
Právo: Čestné prohlášení Prohlašuji, že jsem tuto práci: Didaktické principy výuky s využitím digitálních nástrojů vypracovala samostatně a veškeré použité prameny a informace jsou uve-deny v seznamu použité literatury. Souhlasím, aby moje práce byla zveřejněna v souladu s § 47b zákona č. 111/1998 Sb., o vysokých školách ve znění pozdějších předpisů, a v souladu s platnou Směrnicí o zveřejňování vysokoškolských závěrečných prací. Jsem si vědoma, že se na moji práci vztahuje zákon č. 121/2000 Sb., autorský zákon, a že Mendelova univerzita v Brně má právo na uzavření licenční smlouvy a užití této práce jako školního díla podle § 60 odst. 1 Autorského zákona. Dále se zavazuji, že před sepsáním licenční smlouvy o využití díla jinou osobou (subjektem) si vyžádám písemné stanovisko univerzity o tom, že předmětná licenční smlouva není v rozporu s oprávněnými zájmy univerzity, a zavazuji se uhradit pří-padný příspěvek na úhradu nákladů spojených se vznikem díla, a to až do jejich sku-tečné výše. Čestné prohlášení Prohlašuji, že jsem tuto práci: Didaktické principy výuky s využitím digitálních nástrojů vypracovala samostatně a veškeré použité prameny a informace jsou uve-deny v seznamu použité literatury. Souhlasím, aby moje práce byla zveřejněna v souladu s § 47b zákona č. 111/1998 Sb., o vysokých školách ve znění pozdějších předpisů, a v souladu s platnou Směrnicí o zveřejňování vysokoškolských závěrečných prací. Jsem si vědoma, že se na moji práci vztahuje zákon č. 121/2000 Sb., autorský zákon, a že Mendelova univerzita v Brně má právo na uzavření licenční smlouvy a užití této práce jako školního díla podle § 60 odst. 1 Autorského zákona. Dále se zavazuji, že před sepsáním licenční smlouvy o využití díla jinou osobou (subjektem) si vyžádám písemné stanovisko univerzity o tom, že předmětná licenční smlouva není v rozporu s oprávněnými zájmy univerzity, a zavazuji se uhradit pří-padný příspěvek na úhradu nákladů spojených se vznikem díla, a to až do jejich sku-tečné výše.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendel University in Brno
Institute of Lifelong Learningceloživotní:
Study of pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein -
Výukové strategie učitelů u žáků v základní škole speciální
Anna KOUDELKOVÁ -
Blended learning jako nástroj rozvoje digitálních kompetencí pedagogických pracovníků
Eva Mertová -
Didaktické principy tvorby výuky s využitím digitálních nástrojů
Lucie Žilková -
Didaktické principy tvorby výuky s využitím digitálních nástrojů
Iva Polišenská -
Didaktické principy komplexních úloh pro rozvoj matematické kompetence na prvním stupni základní školy
Miroslava Červinková -
Didactic activities reflecting Montessori principles in teaching and learning English vocabulary with the focus on learners' activation
Tereza Broulíková -
Volba vhodných digitálních aplikací v souladu s didaktickými principy a tvorbou výuky podle modelu ADDIE
Vladimír Šenflok