Analýza společnosti Lesy města Chebu s.r.o. a návrh marketingové strategie – Bc. Pavel Cekota
Bc. Pavel Cekota
Master's thesis
Analýza společnosti Lesy města Chebu s.r.o. a návrh marketingové strategie
Analysis company Lesy města Chebu s.r.o. and proposal of the marketing strategy
Abstract:
Cílem diplomové práce je analýza společnosti Lesy města Chebu s.r.o. v letech 2009-2013 a navržení vhodné marketingové strategie pro společnost. Diplomová práce je doplněná o shrnutou historii lesního majetku města Chebu a porovnání lesní legislativy platné v České Republice a Bavorsku. Byla použita SWOT analýza, finanční analýza a zhodnoceny faktory konkurenceschopnosti podniku v podmínkách udržitelného …moreAbstract:
The aim of this thesis is to analyze the company Lesy Cheb s.r.o. in 2009-2013 and proposing an appropriate marketing strategy for the company. The thesis is supplemented with summaries of the history of forest owned by the town of Cheb and comparison of forest legislation in force in the Czech Republic and Bavaria. Was used SWOT analysis, financial analysis and business competitiveness factors assessed …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2015
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Roman Sloup, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CEKOTA, Pavel. \textit{Analýza společnosti Lesy města Chebu s.r.o. a návrh marketingové strategie}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Forestry and Wood Sciences. 2015. Available from: https://theses.cz/id/rtfop4/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Fakulta lesnická a dřevařskáCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Forestry and Wood SciencesMaster programme / field:
Forestry Engineering / Forest Engineering
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie a analýza vybraného podniku Ilim Group OAO v Rusku
Anastasia Pervushina -
Marketingová strategie při prodeji štípaného palivového dříví s využitím modelu canvas
Jan Prchal -
Strategie rozvoje rekreačních funkcí organizace Lesy hl. m. Prahy
Jiří Vilímek -
Strategie řízení pro nové odloučené pracoviště Lesního závodu Kladská na Moravě
Lenka Vránová -
Strategie rozvoje rekreačních funkcí městských lesů s využitím business modelu canvas
Petra Popelková -
Analýza prodejní strategie firmy John Deere na českém trhu v oblasti harvestorové technologie.
Jaroslav Šebek -
International marketing strategy of Faculty of Economics and Administration, Masaryk University
Daria Borovko -
Proposal of a Marketing Strategy
Jana Ludíková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights