Analýza společnosti Lesy města Chebu s.r.o. a návrh marketingové strategie – Bc. Pavel Cekota
Bc. Pavel Cekota
Diplomová práce
Analýza společnosti Lesy města Chebu s.r.o. a návrh marketingové strategie
Analysis company Lesy města Chebu s.r.o. and proposal of the marketing strategy
Anotace:
Cílem diplomové práce je analýza společnosti Lesy města Chebu s.r.o. v letech 2009-2013 a navržení vhodné marketingové strategie pro společnost. Diplomová práce je doplněná o shrnutou historii lesního majetku města Chebu a porovnání lesní legislativy platné v České Republice a Bavorsku. Byla použita SWOT analýza, finanční analýza a zhodnoceny faktory konkurenceschopnosti podniku v podmínkách udržitelného …víceAbstract:
The aim of this thesis is to analyze the company Lesy Cheb s.r.o. in 2009-2013 and proposing an appropriate marketing strategy for the company. The thesis is supplemented with summaries of the history of forest owned by the town of Cheb and comparison of forest legislation in force in the Czech Republic and Bavaria. Was used SWOT analysis, financial analysis and business competitiveness factors assessed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Roman Sloup, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Fakulta lesnická a dřevařskáČeská zemědělská univerzita v Praze
Fakulta lesnická a dřevařskáMagisterský studijní program / obor:
Lesní inženýrství / Lesní inženýrství
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie a analýza vybraného podniku Ilim Group OAO v Rusku
Anastasia Pervushina -
Marketingová strategie při prodeji štípaného palivového dříví s využitím modelu canvas
Jan Prchal -
Strategie rozvoje rekreačních funkcí organizace Lesy hl. m. Prahy
Jiří Vilímek -
Strategie řízení pro nové odloučené pracoviště Lesního závodu Kladská na Moravě
Lenka Vránová -
Strategie rozvoje rekreačních funkcí městských lesů s využitím business modelu canvas
Petra Popelková -
Analýza prodejní strategie firmy John Deere na českém trhu v oblasti harvestorové technologie.
Jaroslav Šebek -
International marketing strategy of Faculty of Economics and Administration, Masaryk University
Daria Borovko -
Proposal of a Marketing Strategy
Jana Ludíková
Název
Vložil
Vloženo
Práva