Renocar’s Oldtimer Business Strategy – Connecting History and Heritage with the Current Business Model – Matěj Lang
Matěj Lang
Diplomová práce
Renocar’s Oldtimer Business Strategy – Connecting History and Heritage with the Current Business Model
Renocar’s Oldtimer Business Strategy: Connecting History and Heritage with the Current Business Model
Anotace:
Tato diplomová práce pojednává o prakticky orientovaném přístupu případové studie a zkoumá mód vstupu do nového obchodního modelu na trhu klasických automobilů v automobilovém průmyslu. Autor kombinuje akademický pohled na výzkum případových studií s osvědčenými postupy z renomovaných vzdělávacích a komerčních případových studií, aby vytvořil případovou studii s adekvátní vědeckou přísností a komplexním …víceAbstract:
In this diploma thesis, a descriptive practice-oriented case study approach is employed to examine a venture into a new business model in the classic car market within the automotive industry. The author combines an academical perspective on case study research with best practices from renowned educational and commercial case studies to form a case study research with adequate scientific rigor and …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/90273
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2023
- Vedoucí: Ladislav Tyll
- Oponent: Natálie Badie
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/90273
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
International Management
Práce na příbuzné téma
-
Starting a business in old-timer market in Europe
Artem Alekseev -
Innovations in the Automotive Industry - Implications for management, the subscription model as a new business model and the mobility of the future.
Matthias Achim Teichert -
Is MaaS (Mobility as a Service) an opportunity for the automotive industry to enhance the current business model, or is it a blind alley?
Jarmila Plachá -
Use of modern performance measures in the automotive industry
Sanjeev K C -
An Integrated Framework for Achieving Process and Operational Excellence in the Automotive Industry
Márcio Vitor Tonhá Rodrigues -
Optimal behaviour towards suppliers in automotive industry
Rijad Trumić -
Internet of things in the automotive industry and concept of smart car
Igoris Triskinas -
Estimation of supplier´s plant overheads and cost rates in the automotive industry
Remo Rossi