Kristína Bánová

Bakalářská práce

Hodnotenie kvality služieb pre kúpeľnú destináciu Piešťany

Hodnocení kvality služeb pro lázeňskou destinaci Piešťany
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá kvalitou poskytovaných služeb v lázeňské destinaci Piešťany. Hlavním cílem bakalářské práce je identifikace faktorů kvality služeb a jejich významnost pro návštěvníka lázeňské destinace Piešťany. Ke splnění cíle byly využity dva dotazníkové průzkumy. Na základě jejich vyhodnocení byla navržena doporučení pro poskytovatele služeb této lázeňské destinace.
Abstract:
The bachelor thesis examines the quality of services provided in spa destination Piešťany. The main objective of this bachelor thesis is identification of quality factors and their significance for the customer in spa destination Piešťany. Two questionnaire surveys have been used to fulfil the objective. Based on their results, recommendations for service providers of this destination were suggested …více
Abstract:
Bakalárska práca sa zaoberá kvalitou poskytovaných služieb v kúpeľnej destinácii Piešťany. Hlavným cieľom bakalárskej práce je identifikácia faktorov kvality slu-žieb a ich významnosť pre návštevníka kúpeľnej destinácie Piešťany. K splneniu cieľa boli využité dva dotazníkové prieskumy. Na základe ich vyhodnotenia boli navrhnuté odporúčania pre poskytovateľov služieb tejto kúpeľnej destinácie.
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 1. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Šárka Stojarová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendelova univerzita v Brně

Provozně ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu / Marketing a obchod