Hodnotenie kvality služieb pre kúpeľnú destináciu Piešťany – Kristína Bánová
Kristína Bánová
Bakalářská práce
Hodnotenie kvality služieb pre kúpeľnú destináciu Piešťany
Hodnocení kvality služeb pro lázeňskou destinaci Piešťany
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá kvalitou poskytovaných služeb v lázeňské destinaci Piešťany. Hlavním cílem bakalářské práce je identifikace faktorů kvality služeb a jejich významnost pro návštěvníka lázeňské destinace Piešťany. Ke splnění cíle byly využity dva dotazníkové průzkumy. Na základě jejich vyhodnocení byla navržena doporučení pro poskytovatele služeb této lázeňské destinace.Abstract:
The bachelor thesis examines the quality of services provided in spa destination Piešťany. The main objective of this bachelor thesis is identification of quality factors and their significance for the customer in spa destination Piešťany. Two questionnaire surveys have been used to fulfil the objective. Based on their results, recommendations for service providers of this destination were suggested …víceAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá kvalitou poskytovaných služieb v kúpeľnej destinácii Piešťany. Hlavným cieľom bakalárskej práce je identifikácia faktorov kvality slu-žieb a ich významnosť pre návštevníka kúpeľnej destinácie Piešťany. K splneniu cieľa boli využité dva dotazníkové prieskumy. Na základe ich vyhodnotenia boli navrhnuté odporúčania pre poskytovateľov služieb tejto kúpeľnej destinácie.
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 1. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Šárka Stojarová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Assessment of Policy Changes of the Impacts of Urbanization, Economic Growth and Decentralization of Water Services with Regard to Water Quality in Mexico
René Fernando Lara Cervantes -
Kvalita služieb anonymizačných sietí
Slavomíra Hunčárová -
Kvalita gastronomických služieb v hoteloch
Filip Oľha -
Ponuka a kvalita poskytovaných gastronomických služieb
Lucia Medveďová -
Kvalita služieb vybraného hotelového reťazca ako motivačný faktor pre opakované pobyty klientov
Klára Janigová -
KVALITA SLUŽIEB UBYTOVACIEHO ZARIADENIA
Livia Tribulová -
Kvalita služieb v hotelierstve
Beáta Jánošová -
KVALITA SLUŽIEB UBYTOVACIEHO ZARIADENIA
Jakub Nosek