Filip Němeček
Bachelor's thesis
Konkurenceschopnost hotelových restaurací
The competitiveness of the hotel restaurants
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá konkurenceschopností hotelové restaurace V Šárce, která je součástí hotelu Villa Milada a situována v Šáreckém údolí v Praze. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část je rozdělena na čtyři části. První část vysvětluje základní pojmy z oblasti pohostinství. Druhá část se věnuje problematice konkurenceschopnosti. Třetí část popisuje podstatu …moreAbstract:
This thesis deals with the competitiveness of the hotel's restaurant V Šárce, which is part of the hotel Villa Milada, situated in a Šárka valley in Prague. The work is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part is divided into four parts. The first section explains the basic concepts of hospitality. The second part deals with the issue of competitiveness. The third part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 8. 2013
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/10429/vsh_b_a2/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 8. 2013
- Supervisor: PhDr. Jan Máče, Ph.D.
- Reader: Ing. Věra Vyhnisová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management
Theses on a related topic
-
Konkurenceschopnost podniku
Olga Molodtsova -
Konkurenceschopnost podniku
Simona Hereitová -
Konkurenceschopnost podniku v osobních službách
Monika Pichlová -
Konkurenceschopnost podniků v oblasti služeb
Barbora Netolická -
Nové marketingové trendy a jejich využití jako nástroje zvýšení konkurenceschopnosti podniku
Adam Stránský -
Analýza konkurenceschopnosti podniků hotelových služeb v současném ekonomickém prostředí
Maria Kravtsova -
Analýza konkurenceschopnosti vybraného podniku
Azhar Sultanbek -
Marketingová strategie restaurace Borgeska
Šancová Šancová