Jana Žaloudková
Bakalářská práce
Současné formy fair trade
Current forms of fair trade
Anotace:
Tato práce se zabývá analýzou současné podoby fair trade. První kapitola je věnována jeho charakteristice, zahrnuje ve stručnosti také jeho historii, cíle, principy a poté se zabývá institucionalizací. V druhé kapitole jsou představeny projekty a iniciativy, které mají za cíl šířit a podporovat fair trade mezi spotřebiteli, ale také proniknout do veřejné správy. Problém zařazovaní produktů fair trade …víceAbstract:
This thesis focuses on the analysis of current Fair trade situation. The first chapter is dedicated to its characteristic which also involves its history in brief, goals, principles and then it deals with institutionalization. In the second chapter projects and initiatives are introduced whose aim is both spread and support fair trade among consumers and also penetrate to public administration. Problem …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/30863
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2012
- Vedoucí: Stanislav Šaroch
- Oponent: Tereza De Castro
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/30863
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
FAIRTRADE AND CERTIFCATION OF COFFEE IN ETHIOPIA
Omolola Grace Irere -
Fair Trade v mezinárodním obchodě
Simona Škodíková -
China IPR protection and World Trade Organization
Feruza Tadjibaeva -
The impact of liberalization on trade - Case study of Algeria
Karim Fituri -
The determinants of foreign trade development in the People's Republic of Bangladesh
Md Ismail Mia -
Foreign trade - case study of rice in Vietnam
Thi Thu Uyen Nguyen -
Foreign Trade of Colombia - Case study of coffee export
Petr Čepelka -
Využití certifikace Fair trade a Direct trade v marketingové strategii českých pražíren kávy a kaváren
Petra Bočková